Monday, August 14, 2006

Sudoku- permainan 'otak' paling hangat masa kini...

Selain chess, shahiba..sudoku sekarang ni mula memonopoli permainan 'otak' bebudak mase kini..aku jugak tak terkecuali...chess pun gian jugak..nasib baik dapat geng2 housemate yang memang kaki...walau sibuk pong dapat jugak la kitaorg sepapan due...

penghh ari ni aku memang ponat gile..banyak polak la kije yang kona setelkan..rabu ni nak bentang plak fasa satu projek six sigma aku...erm..bile pikir2 bile la aku nak capai tahap 'x' yg diidamkan...

so penat2 nih gi la suffing best pulak tgk membe2 lame dah mula aktif sumula ngan blog masing2 yang de macam2 aksi dan tulis'an yg narik gitu2...

apepun aku paling best bace KISAH SEORANG DEMONTRAN....naik la semula saki baki xfactor yang hampir2 lenyap sebab kena basuh ngan clorox hari2....

apepun macam peringatan jerk..semalam jumpe la dak uni balik dari tamrin kat melaka..biler tengok2 gaya memang macam aku dulu la..memang bile ingat2 balik sebijik gaya beli tiket...naik bas by grup..ehehe

tempat plak same kat melaka sentral...cesss teruk la aku..siap bleh interview adek tu...mula2 cam takut2 jerk..tapi bile aku citer habis..semangat adek tu...ye la sape yang tak caya bile aku cite sejibik2 macam die baru lalui...lelagi plak dengar aku sekola kat ner..konpem bro ni tak tipu..pikir die kot..apepun bile berjumpe balik ngan kawan2 ni rasa adela tali2 yang nak ikat semula..ye la aku macam dah kehilangan tali2 tu...

aku pon cokap la kat adek tu...btoi2 jgn memain...kalu leh jadila macam ashSimakluk gergasi...montap dan togap.....

ok la nak siapkan kije semula..apepun skang aku nih lebih suka membaca daripada menulis.........


~||dalam diri itu ada atma.dalam atma itulah jiwamu yg luhur.justeru perkuatkanlah akan ia dengan ilmu dan perkemaskanlah ia dengan iman||~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

-------------------------------------------



wat bahase do u speak??
Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.comGet awesome blog templates like this one from BlogSkins.com

MyNetwork
[:: ] hudasoid [:: ] GoPi [:: ] moHnas [:: ] niSah harOn [:: ] zaid Akhtar [:: ] feeeSal teHrani [:: ] Helvy tIana RoSa [:: ] LukiSan malaM [:: ] adeeb [:: ] ghuroba [:: ] MukhriZ [:: ] wanZu [:: ] mueeZ [:: ] Azzahra SafiaH [:: ] widad [:: ] aShersiMakhlukGergasi [:: ] SanaYemen [:: ] adielaRahmad [:: ] eRmyAhmaD [:: ] syahidah [:: ] sYafixa [:: ] 9_tail_kid [:: ] My Bloody Arsenal [:: ] ex-KI 2000 [:: ] aDnin [oO ] raihanah