Tuesday, January 10, 2006

selingan iklan




Tajuk: Mas Kahwin Yang Hilang (Edisi Baru)
Penulis : M. Sufiz ISBN: 983-42730-0-2
Bil M/S : 72 ms
Harga : RM18.00

Sinopsis : Buku ini memberikan anda panduan bagaimana anda dapat menjana dan mengumpul duit dengan mudah dan berkesan. Di dalam buku ini, anda akan ditunjukkan bagaimana anda boleh berjimat dan menyimpan duit sehingga RM10,000 dengan hanya melakukan beberapa perkara mudah di dalam hidup anda.

Turut didedahkan, rahsia bagaimana seorang pemuda menjana pendapatan sehingga RM3,000 dalam masa 3 jam dengan hanya berdiri di khalayak ramai (Bukan meminta sedekah atau membuat persembahan). Anda mungkin sukar mempercayainya, tetapi itulah realiti kehidupan yang perlu anda sedari.

Buku ini juga akan mendedahkan anda dengan teknik pengurusan kewangan yang betul dan mendedahkan kesilapan-kesilapan yang sering dilakukan oleh anak-anak muda masa kini di dalam menguruskan kewangan mereka.

Hanya RM18.00 sahaja untuk anda menemui jalan mudah ke gerbang perkahwinan anda.

Telah terbit... buku terhangat di pasaran untuk orang2 yang sedang mabuk bercinta...
lawati
http://www.maskahwin.com/index.php?ref=reejall
untuk maklumat lanjut.


~||dalam diri itu ada atma.dalam atma itulah jiwamu yg luhur.justeru perkuatkanlah akan ia dengan ilmu dan perkemaskanlah ia dengan iman||~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

-------------------------------------------



wat bahase do u speak??
Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.comGet awesome blog templates like this one from BlogSkins.com

MyNetwork
[:: ] hudasoid [:: ] GoPi [:: ] moHnas [:: ] niSah harOn [:: ] zaid Akhtar [:: ] feeeSal teHrani [:: ] Helvy tIana RoSa [:: ] LukiSan malaM [:: ] adeeb [:: ] ghuroba [:: ] MukhriZ [:: ] wanZu [:: ] mueeZ [:: ] Azzahra SafiaH [:: ] widad [:: ] aShersiMakhlukGergasi [:: ] SanaYemen [:: ] adielaRahmad [:: ] eRmyAhmaD [:: ] syahidah [:: ] sYafixa [:: ] 9_tail_kid [:: ] My Bloody Arsenal [:: ] ex-KI 2000 [:: ] aDnin [oO ] raihanah