Sunday, December 25, 2005

cerita dalam gambar 2

Ni la gambar bebudak 6 merah kat sek ren khir johari 1995 dulu..tak sangka jadi gak wat perjumpaan ni hasil ide aku sebagai ex-ketua klas..thank mereka yg menjayakan..tunggulah kedatangan prog yg lebih besar in 2 year..huhu biar sume dah kije..gambar 2 gak time perjumpaan hari raya...yg lelaki danakl jadi bapak orang..yg pompuan makin cun..tapi ape nak wat..sume dah berpunye...huhuhu.....


ni gambar aku sekeluarga time raya....wah byk nya anak sedare..ehehe tu pun ada satu kuarge lagi yg takde..akak aku n anak die serta suami...jgn lupe..akak aku yg paling kanan tu tgh sarat..hujung bulan ni jadik la aku pakcik kuasa 7...eheheheh..


~||dalam diri itu ada atma.dalam atma itulah jiwamu yg luhur.justeru perkuatkanlah akan ia dengan ilmu dan perkemaskanlah ia dengan iman||~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

-------------------------------------------



wat bahase do u speak??
Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.comGet awesome blog templates like this one from BlogSkins.com

MyNetwork
[:: ] hudasoid [:: ] GoPi [:: ] moHnas [:: ] niSah harOn [:: ] zaid Akhtar [:: ] feeeSal teHrani [:: ] Helvy tIana RoSa [:: ] LukiSan malaM [:: ] adeeb [:: ] ghuroba [:: ] MukhriZ [:: ] wanZu [:: ] mueeZ [:: ] Azzahra SafiaH [:: ] widad [:: ] aShersiMakhlukGergasi [:: ] SanaYemen [:: ] adielaRahmad [:: ] eRmyAhmaD [:: ] syahidah [:: ] sYafixa [:: ] 9_tail_kid [:: ] My Bloody Arsenal [:: ] ex-KI 2000 [:: ] aDnin [oO ] raihanah