Saturday, December 24, 2005

cerita dalam gambar I

So dalam gambau pertama ni..gambar aku n keluarga time konvo bulan 8 lepas..dah lame nak post tapi asik luper je..adek,akak,aku,my belove mum,anak sdara n abang ipar....tema..campur2..huhuhu..kalau perasan..tiga maroon, 2 kuning n 2 ungu..huhuhu tapi ada 6 org je kan..sebab ungu yg lagi satu tu..anak sedare aku tu yg pegang...(:
Gambar kedua nih dengan bekas anak2 didik aku kat kolej 16 dulu..erm ada latar belakang la..sape tuh??pepandai la korang carik sendiri...
Ni lagi la sayu..gambar ni aku ngan si suami org tu (kanan sekali) terpaksa join bebudak biologi bergambar..sebabnya bebudak lelaki kimia yg lain samada tidor di atas tilam atau dah pulang kat umah..atau bz ngn prog..almaklumla..dak laki2 kimia yg grad pung 4 org jerk..ehehhe..aku la tuhh...best duhhh...

Ni la antara gambar grad yang ada..sorry la lambat nak post (bagi sesape yg pernah ty la..)...aku dah grad la..ekeke camne membe2 lain..um,uia, uni2 lain..dengar cite tahun 2006 nih..all da best...meh la jumpe aku skang kat KL...bangi.....wokeh....


~||dalam diri itu ada atma.dalam atma itulah jiwamu yg luhur.justeru perkuatkanlah akan ia dengan ilmu dan perkemaskanlah ia dengan iman||~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

-------------------------------------------



wat bahase do u speak??
Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.comGet awesome blog templates like this one from BlogSkins.com

MyNetwork
[:: ] hudasoid [:: ] GoPi [:: ] moHnas [:: ] niSah harOn [:: ] zaid Akhtar [:: ] feeeSal teHrani [:: ] Helvy tIana RoSa [:: ] LukiSan malaM [:: ] adeeb [:: ] ghuroba [:: ] MukhriZ [:: ] wanZu [:: ] mueeZ [:: ] Azzahra SafiaH [:: ] widad [:: ] aShersiMakhlukGergasi [:: ] SanaYemen [:: ] adielaRahmad [:: ] eRmyAhmaD [:: ] syahidah [:: ] sYafixa [:: ] 9_tail_kid [:: ] My Bloody Arsenal [:: ] ex-KI 2000 [:: ] aDnin [oO ] raihanah